Mikaela jobbar natt...

och humöret är inte på topp. Jag bokade säkert 60 väckningar innan första rasten! Och jag hatar väckningar, vilken tid? vilket nr? och vilket namn? Men ändå är jag så trevlig som jag bara kan. För jag är ju faktiskt företagets ansikte utåt. Sen att jag tjänar lika mycket pengar som en skåpråtta det gör mig ingenting, för jag är bara så glad att få vara här och ta del av alla underbara kunder.

Första samtalet idag kl 21.30. (ung kille ca 15år)
Hej, kan du koppla mig på ett nr?
Nej, jag kan inte koppla din operatör tyvärr.
Men skit i de rå JÄVLA KÄRRING!! klick

Ha en underbar kväll du också idiotungjävel!

Har suttit och kollat runt lite på helgens vimmelbilder. Jag mår psykiskt dåligt av hur vissa personer väljer att ställa upp på bild.

Top 3 på min kräklista.
3. Finniga 18 åringar som inte har upptäckt värdet av en riktigt bra concealer. Fula miner med tungor här och där.
2. Gubbar (oftast) som höjer bägaren med bers i en skål framför sina ansikten. Känns säkert nytänkande och fyndigt för stunden.
1. Det abolut värsta är dock hångel! Jag vill INTE se Bert och Hjördis 50+ hångla. Jag vill inte heller se Anna och Per 25 dela saliv. Ålder spelar ingen roll, slemm som slemm.

Så var det med den saken.

Nu hade jag ett givande samtal till. (tjej ca 25)
Säg ett stort hotel.
Ehh okej, scandic?
Nej ett annat..
Hilton?
Koppla mig till Grand hotel.
(då var vi återigen där) jag kan inte koppla din operatör.
VAA?? Så du skiter i att jag tänker ta livet av mig?
Ehh nej det gör jag väl inte.
Men koppla mig då.
Det är tekniskt omöjligt.
Sluta jiddra nu och koppla mig.
Men tror du på allvar att jag säger att jag INTE kan koppla dig om jag KAN koppla dig?!
Jaja skit samma, nu hoppar jag ha ett bra liv.


Har jag dåligt samvete på nått sätt? Inte ett jävla dugg.



Kommentarer
Postat av: Elin

Kund - koppla mig för fan!
Elin- Ja, om du säger tack först.
Kund - Så fan heller.
Elin - Så du skiter i att jag tar livet av mig annars?

Verkar funka åt båda hållen. Det måste jag prova!

2008-04-15 @ 11:38:16
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Cemo

Haha! Kan så stämma...
Jag har aldrig någonsin varit på en ljus herre!

2008-04-15 @ 19:01:43
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0