One week to go

Idag om en vecka då fär ma te fjälls för en redig weekend med brudarna. Jag måste skirva en att-göra-lista annars kommer det bli stressigt på torsdag.

Är nu inne på tredje och sista jobbnatten innan två dagar ledigt. Igår när jag kom på jobbet och såg på listan att det bara var jag och Magnus som skulle jobba på hela natten höll jag på att krevera. Nog för att det var vardagsnatt men dårar och idioter existerar även då.

Idag ska jag till frissan och fixa burret. Sen hem och röja upp lite. Har varit mer död än levande de senaste dagarna och det märks.

Fick ett paket med kläder fårn H&M idag men undrar om jag kanske måste skicka tillbaka scarfen jag beställde för den ser ut som en fejk Palestinasjal fast utan fransar. Har lite svårt för sånt.



eller?



Nu är jag så fullkomligt uttråkad, trött och har ingenting att göra på internet. Jag är för trött för att skriva något ettrigt och bra. Att söka påhittade namn på systembolagets hemsida är vad jag gör just nu för att hålla mig vaken. Gud nåde den som får för sig att trilskas med mig före 05.45 idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det finns jättefina sjalar på jc, med riktiga fransar!

2008-04-17 @ 10:11:23
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0