Prosit

Inatt har jag sovit i soffan trots att jag har en prima säng på 160cm en meter bort. I sommar när säsongen drar igång rejält här på Mickans B&B så kan det ju vara bra att veta vad man lovar så att säga. Fyra stjärnor är soffan värd enligt mig.

Röfejset gör mig galen! Halv tre inatt stängde han äntligen av datorn och vi somnade. Känns som vi har nåt slags förhållande han och jag förutom att vi är grannar. Jag somnar inte så länge han är vaken, när han vaknar så vaknar jag. Han styr och ställer med mig helt enkelt och det är det som gör mig så irriterad för INGEN styr och ställer över mig.

Han måste iallafall ha blivit arbetslös eller börjat jobba skift eller nåt för annars sitter man inte och spelar dataspel till halv tre på natten. Fast vad vet jag hur bönder funkar.

Jag hade ju tänkt att dregla lite över Ryan igår men fastnade framför Andra Avenyn istället. (inser att jag kanske är en aning tjatig om det serien, men jag kan helt enkelt inte låta bli)

Tittade över till Martinas blogg för en stund sedan och har suttit och fnittrat för mig själv i några minuter. Jag har nog aldrig sett mig själv så nöjd över att sitta på en säng och krama om en mans arm förut. Som ett barn på julafton ungefär.

Jaja ha en bra dag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0