Sms dilemma

Kramis killen har hört av sig och är verkligen på hugget. Han är i stan och "vill gärna hinna ses". Jag tror inte riktigt jag känner för det och svarade att jag jobbar kväll hela veckan. Då skriver han att han är flexibel och kan titta förbi på dan istället. Jaha! Titta förbi, det betyder inte te och mackor direkt.

Slampan i mig säger kör hårt plus att han är snygg och är "pokerproffs" som han själv uttryckte sig, men som jag har lite svårt att bli imponerad över. Sen är han väldigt mysig och närhet är jag inte direkt bortskämd med.

Mjukisen i mig säger glöm inte bort att han är faktiskt är killen som avslutar alla sms med Kramis. Sen orkar jag fan inte städa och göra mig till bara för att han vill titta förbi.

Jag har inte bestämt mig än...


image144

O.B.S det är inte tjejen på bilden som skrivit texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0