Dåliga nyheter

Hitramat ska varsla 30 pers som just nu jobbar på fabriken. Det är tydligen en dåligt krabbår och det är ett överflöd på arbetare. Vi började ju ganska nyss så risken att nån av oss ryker är stor. Jag känner på mig att det kommer bli jag!

Vad göra?! Jag kan ju inte åka hem och bli sambo med min pappa i min lilla etta. Nu har jag tagit det här steget och "flyttat" till Norge så jag ska stanna. Blir det inte på den här fabriken blir det på en annan.

Vilken jädra otur bara och jag är le nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Rensa krabbor för livet och gör dig oumbärlig för fabriken. Det är allt du kan göra. Kanske mutor? Hot?

2008-08-08 @ 20:36:16
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0