Jag är en kines som jobbar i fabrik

Jag fortsätter ha runt 15-20 läsare och jag vill ju såklart underhålla er.

Vi jobbar mest, såklart och det är slitsamt. Vi står upp konstant i ca 10 timmar om dagen och rensar.

Det är bara polacker här. Massa par, syskonskaror och hela familjer. Många har varit här flera år och andra är nya. Det är tre svenska killar här från Göteborg. Hur fina som helst och supertrevliga.

Vi har också fått höra att här ligger alla med alla. Varken norrbaggarna eller polackerna är brydda att vara otrogna men det är inget för mig. Jag har dock ett span men jag låter det vara osagt vilken nationalitet han har. Jag står bakom honom när vi jobbar och idag kliade vi oss samtidigt på samma ställe. Så mycket action har jag.

I helgen blir nog det första festen för oss av, hos polackerna. Kan bli helt galet för dom super som galningar. Lägger upp bilder på fejjan efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0