<3 <3 <3

Imorse 07.35 mottag jag följande meddelande från min bästa vännina Emma.

Glad alla hjärtans jävla dag kompis!
Älskar dig tusen!
Puss!

Då blev jag glad för morgonen började med en fet köttspricka i min överläpp (har inte vant mig med att andas med näsan efter min sjukdom så jag sover med öppen mun hela nätterna. Kan tänka mig att jag snarkar som en rejäl karl och stackars Ingen som behöver står ut med det) RITSCH

Det har varit en bra dag idag. Jag var trevlig mot kunderna och blev utbjuden på en dejt av en brandman som frågade om jag hade stora tuttar. Jag börjar tappa hoppet om den manliga individen. Jag tog dock inte illa vid mig utan tyckte det var ganska kul ändå.

Jag önskar alla en fortsatt trevlig alla hjärtans dag.

Mycket kärlek

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0