Babyboom

Det råder total babyboom i min släkt och mina kusiner avlar hej vilt.

Jag har alltid varit yngst i det coola kusingänget som har varit vi som är födda någorlunda nära varandra. Nu har eller ska alla dom få barn förutom Andreas och hans tjej men dom är förlovade istället. SÅ gissa vem som står på tur om inte jag!?

Vi som hade så kul förr i tiden. Kommer ihåg när jag var fem år och försvann i Turkiet och mina kusiner var ute och letade efter mig runt hotellet men jag surade och vägrade följa med så dom lämnade mig och jag gick vilse, för alla hus såg ju likadana ut! Mamma var helt utom sig och det slutade med att jag fick åka turk polisbil.

Eller en annan gång när jag fyllde åtta år och när vi var små så kom alltid hela släkten när någon fyllde år och likaså det här året. Anna min kusin viskade att vi skulle tjuvröka efter tårtan och jag tänkte inte så mycket mer på det men så efter tårtan gick vi till lekparken. Vi gömde oss bakom förrådet och jag tyckte att det var jättespännande.

Vi stod där alla fyra i en ring då Anna drar upp ett Marlboro light paket ur fickan och vänder det uppochner och knackar det mot handen och ut kommer hemmarullade cigaretter av vanligt vitt ritpapper med tejp som filter. Hahaha jag döskrattar åt minnet men just då var det på allvar och jag var ju ingen mes som inte skulle röka. Så vi pinade i oss en varsin papperscigg men det sved i halsen och vi fick sot på händerna.

Har laddat hem Fridas låt upp o hoppa och den är så jävla bra! Jag blir så glad och dom sjunger om singellivet och det kan ju helt enkelt inte bli så mycket bättre än så. Snart är det vår igen och jag känner det i hela kroppen och knoppen =)

Bring it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0