Back in business

Helgen har varit underhållande. I fredags kom Elin förbi och bjöd på donken käk. Vi surrade ända in på småtimmarna och hon är så söt. Hon har lyckats slänga bort papperskorgen på sin dator och hittar inte igen den =) Det är bara hon som lyckas med en sån grej.

Städningen som jag hade peppat mig själv inför uteblev dock.

Lördagen bestod av VM-Fäääst hemma hos mig med mina vapendragare Anneli och Annica och lite annat folk. Jag blev kvar sist och fick till slut slänga ut folk så vi skulle komma iväg nångång. Köerna till Lerpan och "tältet" alla pratar om var extrema! Lätt 70m kö och där tänkte då inte jag ställa mig så jag spelade dum och ställde mig vid kravallstaketet och väl där tog det inte många minuter innan jag var inne.

Lite dimmigt efter det men vi slängde våra lurviga och jag fick en välförtjänt uppfräschning av min hebreiska =)

Den här speciella vännen jag har nämnt trodde jag att jag satt min sista pära hos pga märkligt beteende från min sida så jag hade mer eller mindre lagt ner. MEN så kom ett sms och härnäst står det mys på schemat =)

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0