...

Årets uppstartsdag avklarad. Gick fel imorse, var helt säker på att det skulle vara på Gamla Teatern som vanligt men efter att inte ha sett en enda arbetskamrat slog det mig att ahhh det ganska var på G3 ändå. Och så var det ju!

Kom precis hem så det har varit en lång dag med massa grupparbeten och en oändlig repetition på allt alla redan vet. Men det är ändå skönt med en dag där man för en gångs skull kan prata med sina jobbarkompisar utan att behöva tänka på sin tillgänglighet. Så det har varit trevligt. Många skulle ut men jag börjar åtta imorron plus att jag ska ha årets första medlyssning med Stickan..nervös!

Det var iallafall livat på stan eller "småsmiskafton" kanske man kan kalla det (hundra dagars)

Nu ska jag kolla på Greys och sen dra en bloggrunda. Har inte kollat några bloggar alls idag så det blir kvällsnöjet.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0