Friskförklarad

Jag har nu friskförklarat mig själv. Kommer inte bli bättre än såhär. Den här veckan har varit ett rent helvete och jag lägger den nu bakom mig. I onsdags ringde jag sjukvårdsupplysningen och grinade och hon stackaren som svarade gjorde allt för att få mig att må bättre. Jag kokade eget saltvatten som jag på nått sätt skulle få in i näsan vilket inte gick med en tesked så jag fick snorta det med ett sugrör. Och gegget började äntligen släppa.

Melodifestivalen...va? HUR kunde INTE Micke Michailoff gå vidare? Det var ju den enda låten som var något att hänga i julgranen. Jag och Hanna blev så upprörda att vi bytte kanal och tittade på Jackass istället. Det säger en hel del.

I Fredags blev iallafall kväll/nattpromenaden av men vårat "möte" floppade och jag orkar inte prata mer om det.

Imorron ska jag börja jobba igen(!) Ska bli intressant och se hur länge det tar innan man är less igen.

Flera kvällar när jag har tänkt att jag ska blogga så har sidan hängt sig efter en stund. Vet inte om det bara är min dator men iallafall.

Nu ska jag ladda ner några fler Eros Ramazzotti låtar och ta ett härligt bad innan jag kryper ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0