HEJ Helgen

Nu äre helg och jag är peppad för utgång imorron. Jag har inte varit ut sen slutet på december så jag tycker att jag är värd en riktigt blöt kväll i goda vänners lag. Och att krogarna har öppet till 03 den här helgen är ju helt utomordentligt måste jag säga!

Har inte kommit i ordning i lägenheten än för jag har varit alldeles för lat men ikväll då jäklar ska det rensas så jag kan boin mig igen. Har jag nämnt att jag hittade en kondomförpackning bakom min säng när jag flyttade in för två veckor sedan och det var INTE min kan jag lova. Att hyra ut i andrahand är inte alltid så fräscht.

Glömde skriva att jag fick en alla hjärtansdag present av Martina igår <3

Trevlig helg till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0