ledig dag

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Martina. Först Bishop och sen larrys som stängde elva. Tänkte att nått ställe måste ju ha öppet till tolv så vi gick bort till G3 men icke. Ett besök på Subway (mitt första) och sen hemåt. Gjorde misstaget att beställa allt på min subway macka vilket innebar oliver! Det kan jag bara inte med. Dom besudlade hela mackan så jag fick pilla bort dom så gott det gick.

Idag tvättar jag, tänkte även röja upp i klädkammaren där jag bara har packat in allt som jag inte vet vart jag ska ha nånstans. Vart hade jag alla prylar innan jag flyttade? Måste fylla i papper till Försäkringskassan och akassan och imorron väntar uppstartsdag med jobbet.

Kvällens inlägg kommer handla om ungkarlsliv, missa inte det =)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

skönt o vara ledig

2008-02-26 @ 16:13:12
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0