Melodifestivalen del 3

Satt hemma helt allena och tittade på Melodifestivalen. Var bjuden över till artillerigatan men kände att jag skulle bli en aning deprimerad när dom andra gick på krogen och jag till jobbet. Så jag stannade hemma helt enkelt.

Skåningen Frida "Dunka mig gul och blå"s låt var ju hur bra som helst och jag blev så glad när hon gick vidare. En riktigt bra och trallvänlig låt som jag spår kommer bli en sommarplåga under beach 2008.

Puttefnask Isaksson, jag säger bara RÄTT ÅT DIG! Lamare karl får man leta efter. Som Hanna sa, tänk dig han i sängen...Uäähh nej det vill jag inte! Såhär står det i nattens expressen Patrik Isaksson är nöjd med sitt uppträdande trots att han inte gick vidare. Säkert!

Caracola, men snälla. Låten var väl okej men namnet Caracola?! Tänkte dom att senila gubbar och gummor kommer se fel och tro att det är Carola dom röstar på eller. Näe det går bort.

Och sen opera-pop tjejen som av någon anledning gick vidare till andra chansen, jaja vad säger man.

BWO jorå helt okej måste jag säga men det behövs några fler lyssningar för att man ska falla till föga och erkänna att den var ganska bra.

Trodde att jag skulle få sällskap över msn inatt men T valde att äta sina varma mackor och sen somna istället.

Trevar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0