mjumm

Jobbat klart för idag, hade ett vidrigt pass med bara två tio minuters raster.

Har i två nätter nu inte kunnat sova pga en störande granne. Nu har han mer eller mindre övergått från dödsmetall dunkande till TV-Spel. Jag är övertygad om att han äger Östersunds i särklass största högtalare med maximal bas som han förmodligen har byggt själv, jävla Gällöbonde! Det lät ungefär som om det stod en elefant och stampade där uppe, BAAABOOOM, BADDDDOOOMMM, BODDDDDDOOOOOOM.

SÅ igår fick jag agera surtantsgranne och hämtade skurmoppen som jag bankade i taket, hårt! Så hårt att den gick av. Att han har fester stör mig egentligen inte bara om jag jobbar natt men det är ju som inte hans problem och fester har ju jag också MEN på vardagar kl ett på natten då ska det helt enkelt vara tyst enligt mig.

Jag har tagit mig i kragen och börjat tittat på utbildningar och andra jobb. Det lutar åt att jag kommer gå en KY-utbildning (kvalificerad yrkesutbildning) eftersom jag redan nu är snart 24år känner jag att plugga i fyra fem år är på tok för länge.

Arbetsförmedlingens hemsida är inte alldeles dum när det gäller jobb i utlandet och jag sitter dagligen och suktar mig härifrån när Eniro känns tyngre än vanligt.

Nånting har hänt med alla mina strumpbyxor. Antingen har jag gått ner i vikt och det kan ligga nånting i det eftersom jag nu lever på existensminimum och min kost består av hårdbröd och åter hårdbröd. Men jag tror också det beror på att jag har lagt min navelpiercing på hyllan för alltid. Tog ut den under min helvetesvecka när jag var dödsjuk pga att den blev infekterad i Brasilien och blev aldrig bra. Och innan så fastnade alltid strumpbyxorna i piercingen så dom satt där dom satt.

Men när jag var på väg hem efter jobbet kände jag hur dom gled längre och längre ner tills att dom satt på halva rumpen och mina gosiga lår fick smeka varandra hela vägen hem, höger vänster höger vänster...mitt i denna misär mötte jag en kvinna som kom gående från Steve Perryman som var helt extremt kobent! Har aldrig sett något liknande så jag tackade min lyckliga stjärna för mina egna som inte är så dumma ändå =)

Nu ska jag lyxa till med lite nudlar, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0