vad gör man...

Hanna har precis åkt hem och jag är mätt! Mätt som aldrig förut. Vi åt pasta med tomatsås och riven ost. Tog fram chips och dipp och surplade i oss två vinare utan större problem =) Sen åkte även marängswissen fram.

Fick ett sms förut ikväll, Hello my chicken, how are you? Och jag tänkte vem faan är det som kallr MIG chicken?! Efter att ha tänkt efter kom jag på vem det var och skrev tillbaka "Iam fine, but iam not your chicken! Mobilen klingade till efter en stund och det stod "Iam sorry but i want to see you and drink coffee with you. Do you want to see me? Ehee har ännu inte svarat men ska komma på en fin avspisning som låter bra på engelska.

Jag är så jävla dum i huvvet! Lämnar ut mitt nummer i tid och otid för att jag tror att jag kommer lätt undan då, men det gör jag ju inte! Jobbiga sms och fyllesamtal är väl bara att vänta.

Känns skönt att den här helgen blir lugn utan action så jag slipper raka benen. Jag skulle iofs ljuga om jag sa att jag inte hellre var i Umeå med Anneli, Annica och Kattis men ekonomin säger nej just nu.

Nu ska jag nog krypa ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0