Vansinnesdåd

Igår tog ilskan överhanden och med arga rörelser slängde jag på mig mjukisbrallor, en tröja och mina flipfloppar. Stampade två trappor upp till den person jag avskyr mest i hela världen.

Gick och la mig ganska sent igår, vid tolv ungefär och skulle upp kvart i sju. Kvart över tolv börjar mitt röfejs till granne spela dataspel och mitt tak vibrerar vid varje skott som går av. Jag försöker att ignorera men det GICK BARA INTE!!!

Efter att ha irriterat mig till vansinne i över en timme tänker jag nä nu jävlar ska jag gå och knacka på och fråga hur faan han är funtad.

Så jag klär som sagt på mig och ska precis på sekunden knacka på hans dörr när jag hör att han stänger av datorn (ni vet ljudet som blir när man stänger av och på) och kände mig plötsligt som en tönt! Ska jag klaga så vill jag ju att han ska sitta där med "fingrarna i kakburken" så att säga.

Jag var svintrött imorse och det är bara röfejsets fel.

Nu ska jag åka till Brunflo och gratta min momma på 77års dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0