Back from Brazil

Jaha, hemma var man och verkligheten tar tag i en fortare än kvickt. Började jobba idag och det kändes faktiskt bra att vara tillbaka. Nu har jag ett "riktigt" jobb och tjänar pengar igen. Inge mer pinnplockning i Israels öken eller kaktusplanterande.

Brasilien var helt underbart!!! Precis vad jag behövde efter tre månader i Israel =) Känner mig måttligt bortskämd med resor hit och dit men vem kan tacka nej till sent glömda upplevelser?! Inte jag, det är jag alldeles för nyfiken för =) Vi hade all inklusive så allt var gratis och maten var hur bra som helst. Fri bar och snacks hela dagarna och kvällarna. Många caiprinha blev det men ack så gott.

Imorron inträffar årets höjdpunkt. Jag ska flytta tillbaka till min lägenhet i stan! Jag kan inte med ord beskriva hur jädrans skönt det ska bli att "komma tillbaka till civilisationen" Det är dessutom hutlösa busspriser mellan Brunflo och stan. Bara idag har det gått 60spänn!

Anna-maria och Annica ska komma och hjälpa mig och även Mamma och Matilda.

Det var nog allt för nu.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0