Fredag

Vaknade ännu en morgon av grannens hundfaan som skällde. Nu har det gått så pass långt att jag är nära att dräpa den fast jag tycker som lite synd om den också. Vara ute hela nätterna i en alldeles igenvuxen och insnöad hundgård kan inte vara kul. Man kanske skulle meddela djuraktivisterna.


Jag åkte med Veronica en snabbis till stan idag för att göra en räd i mitt förråd. Det luktade konstigt där! Nån frän lukt av nått slag så jag lär väl måsta tvätta det första jag gör när jag flyttar in igen. Men det gör inget för då äntligen får jag mitt sociala liv tillbaka!!

Den här veckan har jag varit alldeles för slö. I måndags var jag in på stan med Tina och sen gick vi på en 2,5 timmes långpromenad. Efter det har jag bara suttit och ugglat framför Oprah och Våra Bästa År. KUL LIV! Fast igår kom ljuspunkten när Justin var hos Oprah åhh så sööööt han ääääär. Jag messade Veronica direkt och sen satt jag bara där och log för mig själv. Okej nu skämms jag liiiite för att ha erkännt att jag är kär i justin med så eré.

Igår när jag hade gått och lagt mig så kom Sickan, som för övrigt är en honkatt med världens tjockaste päls. Man kan likna henne med en boll men världens goaste. Hon kryper upp i sängen och lägger sig på min arm som om vi vore värsta paret. Hon tittar mig i ögonen, suckar och sen blundar. OM jag hade önskat mig en sovkamrat så hade jag nog valt en av mer manlig karaktär.

Okej hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0