nedräkning

Fem dagar kvar tills jag befinner mig på Brasiliens stränder!!

Hela veckan har min skönhetssömn grusats av grannens hund som står ute i sin hundgård och skäller dagarna i ända. Och det irriterar mig något fruktansvärt och jag vill inget hellre än att flytta tillbaka till min lägenhet som kommer stå tom och vänta på mig när jag kommer hem igen. Kanske kommer ta ett tag att "bo in" mig igen men det blir nog inga större problem. Jag har haft den perfekta hyresgästen som vad jag hittills vet inte har vandaliserat mitt hem.

Tänk att få mitt privatliv tillbaka, sova i min egen säng MED vem jag vill utan att någon ska bry sig det minsta lilla.

Nu blir det ruljans igen mina vänner hehe.

Fridens.

Kommentarer
Postat av: tinten

I LIKE! Äntligen dax för lite rövarhistorier som kan förgylla mitt liv!! Puss på dig kompis!

2008-01-09 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0