Powernap

Äntligen på väg. Jag började packa runt halv ett igår kväll så det blev lite i sista sekund och dessvärre inte så mycket sömn som jag hade velat. Lååång väntan på Arlanda och Matilda är redan le och vi har mer än 8 timmar kvar.

Jag somnade en snabbis på en stol medans pappa var ute och rökte. När han kommer tillbaka säger han "Har vi tur så kanske vi får se Zlatan" Jag vaknar såklart när jag hör detta. Vaaaaa vadå Zlatan??? Ja han har tydligen chartrat ett plan och kommer fram 15.30 (enligt aftonbladet) Meen guuuud det är ju snart. Så jag tog med mig lillebror till ankomsthallen men vad trodde jag egentligen. Han är väl ingen Svensson som kommer den vägen så jag gick trumpet tillbaka. Det var höjdpunkten idag.

Nästa höjdpunkt är middag. Snart kommer våran faster med kusiner och då blir det käk.


Hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0