Remix

Nattens dröm var bland det roligaste jag varit med om. När jag var tillsammans med min förra kille drömde jag att jag födde barn och när jag väl hade fått ut ungen så fick jag hålla i honom och när jag tittade ner så var det mitt ex ansikte på den lilla bäbisen. Det var hysteriskt roligt också.

Men nattens dröm bjöd på spännande underhållning. Det var en show från det förflutna tills nu med alla killar jag haft något med att göra. Dom fick uppträda och jag bedömde. Sen fick jag se en snabbtitt till varför det inte fungerade och det slutade med att den sexigaste fotbollsspelaren alive (enligt mig och jag vet att många ifrågasätter det här) ZLATAN sa, do you wanna be my baby? Hellyeah! Och så levde vi lyckliga i alla våra dagar.

Har äntligen fått igång min ipod så att jag kan föra över musik. Anneli min tekniska vännina fick installera åt mig men jag fick det ändå inte att funka själv förrens igår. Så jag är mäkta stolt över mig själv.

Matilda kom precis inanför dörren så nu blir det milkshake!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0