Att vara eller icke vara

Alla tycker väl om att läsa om kändisars kärleksliv. Du kanske inte vill erkänna det men du gillar det i hemlighet. Många läser skvaller hos frissan, men det tror inte jag på. Det slinker nog ner en och annan Se och Hör i korgen emellanåt.

Jag lånade en BILD av Martina inför nattens jobb och skumläste bara. Det är trotsallt bilderna som är intressanta tycker jag. Det som är komiskt är alla dessa hollywood par som byter partners med varandra hela tiden! Alla är bukis med varandra flera gånger om kors och tvärs till höger och vänster. Dom ligger ju inte bara med varandra utan varför inte dra på en förlovning efter ett halvår när man ändå håller på.

Så är det ju i det vanliga Svensson livet också såklart men man kan ju välja att blunda inför det faktum att man kanske är bukis med en kompis.

Jag ser det som så att man ska använda kondom för då har det liksom inte hänt. Man har ju inte "nuddat" på riktigt.

Nu är jag riktigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0