Dängor

Musik är viktigt och alla har vi olika smak. Jag har alltid gillat pop musik, eurodisco och lite house. För mycket techno gillar jag dock inte. Det får mig att känna att jag har druckit för många koppar kaffe och jag blir stressad.

På våran Smögen roadtrip var det bara gräddan som spelades och vi behövde inte kivas om vems skivor som skulle spelas. På förfesten med norskarna och säffle mupparna drar vi igång lite party music och norskarna diggar med oss medan säffleborna buar ut oss och kallar vår musik för "Negertramp".

Negertramp är tydligen all musik som har ett beat (enligt dom) Ehh vi fattade ingenting så dom går och hämtar en skiva och Shania Twain strömmar ur högtalarna. Juup hon är ju bra! Så vi tog vårt pick o pack och satte oss i bilen och krämade "vår" musik.

Schmögenbilder som inte hamnade på fejjan





Imorron ska jag träffa Johanna innan hon åker tillbaka till Karlskrona.

p.s dont worry, mannen på bilden är lindas fd svärfar d.s

pyss

Kommentarer
Postat av: tinten

det vet jag min söta lilla mikkis.. lavv jo. :) puss

2008-07-11 @ 14:07:43
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0