egobust

Jag och Johanna spenderade gårdagen på stan och åt sedan sushi på Samurai. Jag gillar det mer och mer och det växer inte lika mycket i munnen längre. Har inte ätit sushi sedan Israel så jag var ännu en gång nybörjare med pinnarna.

Vi hann med en hel del uppdatering och så satt vi helt plötsligt hemma i min soffa och åt ostmackor på kvällskvisten. Ett ämne som diskuterades frisk var engångsligg. Alla har väl nångång varit full och kåt och gjort något man dagen efter ångrar. Jag har gjort det många gånger och jag har lärt mig vissa saker - att ligga bara för att ligga ger mig inget..längre.

Igår fick jag chansen igen, men sa nej. Helt enkelt för att jag inte hade lust att känna mig billig. Jag vill känna nånting men skippar gärna sammanflätade fingrar och älskog med ögonkontakt för det är bara böligt.

Jag Veronica och Johanna ska iallafall ha en superhärlig lördagkväll. Malin, skaru me?

give me a sign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0