Jävla skitdag

Blev alldeles för full för mitt eget bästa igår. Jag borde förbjudas att äga en telefon och jag skulle verkligen behöva ett sms alkolås.

Skulle tvätta klockan sex imorse men glömde ställa klockan. Vaknade konstigt nog vid halv nio av att cp jävla äckelröfejset var igång.

Hur många gånger har jag egentligen skrivit "mitt tak vibrerade"? Så många gånger att det borde finnas en förintryckt mening som heter så på min dator. Det är psykiskt jobbigt att leva med en granne som han. När jag kommer hem från Norge kommer jag att börja leta efter en ny lägenhet och det är endast på grund av honom.

När jag kommer till tvättstugan så har jag bokat fel dag. Det var igår jag skulle ha tvättat, men BRA! Som tur va fanns det ledigt mellan 10-14.

Jag lyckades hamna på en flukta bild med Marcus kompis bög Håkan också. Mmm jag var ju fiiiin på den och det syns inte att jag har storprillan mitt på tanden.

Sen det värsta som hände för en halvtimme sen tänker jag inte ens skriva här för nu är det nog med svordomar för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0