Fortsätter på samma bana

mmm igår gjorde jag av med 1500 spänn på stan. Var tvungen att införskaffa ett regnställ, nya skor och en kalender. Regnstället tipsade Linda om så det fyndade jag för 300kr. Inte så farligt och det regnar tydligen väldigt mycket på Hitra.

Skorna är ett par löpardojjor. Jag intalar mig själv att jag ska börja springa under mina månader i Norge. Det är säkert en löptur efter 12 timmars krabbslaktande jag kommer vara sugen på. Inte att lägga mig ner och dö av trötthet utan en löptur. Keep telling myself!

Det är tomt utan Matilda här hos mig. Jag vande mig nästan vid att hon låg och grymtade bredvid mig i sängen och jag vill träffa henne så mycket jag kan innan jag åker. Hon börjar bli så stor min lilla lillasyster.

Röfejset är igång igen. Vaknade 10.15 av att jag trodde att jag hade somnat på krogen och vaknade upp lite vimmelkantig. Han måste ha semester och tror att ingen annan är hemma på dagarna så då krämas det på. Längtar nästan tills att pappa ska bo här emellanåt när jag är borta för då kommer han få en och annan påknackning bonden där uppe.

Jaha och helgen då. Pratade precis med Hanna och då slog det mig att min två årsdag som singel är på lördag. Tåls att fira med hjärtevänner då det är min sista helg i Sverige på ett tag.

Min nya kalender har väldigt bra ordspråk för varje vecka. Denna vecka lyder "Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0