Mitt andra hem

Lördagen blev såklart lyckad. Jobbade till sex och sen blev det stressigt. Träffade Hanna utanför jobbet och blev stående en lång stund. Linda vinkade in mig på shell när jag gick förbi och jag köpte lingonsnus. Helt okej faktiskt. Gick hem och hann inte mer än äta en felix middag innan Veronica och Susanne kom.

Johanna kom också och festen satte igång. Susanne blev så rastlös/redlös när vi aldrig tog iväg oss på krogen så hon somnade på min säng med full mundering.

Jag ville inte sumpa min outfit så ett par klackisar var givet trots schtuken men det ångrade jag ganska snabbt.  

Det var inte någon höjdarkväll på G3 så vi gick tidigare och tog en macka på Subway och sen traskade jag och Johanna hem till mig.




Några bilder från Veronicas aka Turklover födelsedagsfest.



(min present) Nougat nuss creme likör.









Dagen har spenderats med Veronica. En pizza på Valentino och en promenad till Lugnvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0