Mother, i am lost without you.

Vad skulle ni säga om ni träffade en kille med denna tatuering på armen? Fly fältet? Precis vad jag gjorde.

I helgen var det såklart fest och min sista helg i Sverige på ett tag. I fredags var vi hos Malin och tog det relativt lugnt sen spårade det dock ur och när jag läste mina skickade meddelanden dagen efter blev jag nästan rädd för mig själv. Somnade hemma ensam och lika bra det.

Lördagen spenderades också hos Malin på förfest. Jag malin martina johanna och johanna h. En somnade bokstavligen PÅ toaletten och vägrade flytta på sig så vi andra fick kissa i badkaret. Tur vi inte var hos mig.

Två Marcus kom och gjorde mig och Malin sällskap medans Martina gick på pause och sen gick vi på G3. Jag hade jäkligt kul och ville inte riktigt gå hem så det blev en hejdundrande efterfest and the beast is now awake.

Igår var det en dag med ångest, skallebank och ett besök på Max med Malin.

Idag däremot har jag varit effektiv. Lunch med Martina, handlat dop present till mitt kusinbarn Ida, varit på apoteket samt köpt en skjorta till pappa. Ett par skor till mig själv hann jag också med.

Snart ska jag till brumpa och hälsa på Momma och Matilda innan dom åker till Finland. Ska sova hos Veronica och har jag tur så hinner jag även träffa Gunnel imorron.

mm jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0