Norge

Orkar inte skriva någon resedagbok just nu. Allt har iallafall gått bara bra. Sitter på jobbet nu och ska snart gå hem. Det fanns inget jobb efter lunch så halva styrkan fick gå hem, INTE bra. Jag vill jobba och det ær dærfør jag ær hær!!!

Vi bor i superfint hus vid havet. Jag och Emelie kom ju først så vi norpade dom førsta rummen med enkelsængar så jag har ett eget rum, jævligt skønt! Linda kommer nog på torsdag och på måndag kommer det två andra svenska tjejer som också ska bo i vårat hus.

Ja nu ska jag væl ta och gå hem till ett ensamt hus før Emelie fick stanna och jobba. Jag ær lite ledsen just nu.

Kommentarer
Postat av: tinten

En fullständig uppdatering kommer på mail sen i veckan...jag har en hel del att berätta. Saknar dig kompis.

2008-08-04 @ 12:19:31
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0