Otippat

Ja jävligt otippat att jag redan innan jag började jobba läste alla mina favoritbloggar så inatt har jag haft det riktigt tråkigt.

Att jobba natt har sina fördelar och nackdelar. Fördelen är att det oftast ringer mindre och man kan komma undan med att vara otrevlig för kunderna är så fulla och odrägliga. Nackdelen är att man MÅSTE sitta i stora salen där alla skriker så fort en kund ringer från krogen och skriker för att dom inte hör någonting. Det gör att vi andra telefonister (jag) som vistas i samma sal blir jävligt irriterad.

Pratade med en ytterst trevlig norrlänning som hade stukat foten och var på väg hem. Jag förstod honom och vi pratade lite smärta och han var så söt.."Men hallå där köp blåbär" Nästan så jag ville ge ut mitt nummer när han frågade men det gjorde jag inte bara min msn haha.

Håller på att vänta på ett utlandssamtal som jag kan avsluta lite fort så jag kan ringa upp Lauren. Det skiljer nio timmar så det är lite svårt att hitta en tid som passar oss båda.

Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0