Slår aldrig fel

Klockan är halv elva och jag har inte ens packat klart. Vi skulle packa bilen ikväll för vi åker snortidigt imorron men jag var inte klar så jag packade bara in mina matkassar. Bilen är smockfull!

Min lojala väl Hanna följde med mig på Ö&B och Willys igår och handlade pasta och soppor i oändlighet. Vi äter ju där i matsalen men det kan tänkas vara äcklig mat ibland så då är det bra att ha lite hemma. Jag och Emelie åker imorron och Linda kommer på onsdag.

Jag är lite orolig att jag ska börja irritera mig det första jag gör men jag ska göra mitt yttersta för att förlänga min stubin. Jag har ju en tendens att irritera mig på folk i största allmänhet och gör jag det så märks det också!

Dagen har iallafall gått bra idag trots några missöden imorse. Jag sa redan i onsdags hejdå till Veronica och henne mfl kommer jag sakna. Hanna var här idag och Johanna kom med muffins och vi satt ute på min gård och solade lite.

Den här sommaren har dock inte blivit som jag trodde. För er har den kanske bara börjat men för mig är den över från och med imorron men jag har haft så jävla roligt under tiden. Den slår förra sommaren med hästlängder och tro mig,  förra sommaren var en lössläppt sommar med en hel del skandaler.

Senaste veckan i lite bilder..

Aussie, iam lost without youJag och momma dricker gin och tonic på en tisdag.

Feting ångesten över att missa stråket håller i sig men jag tar och tjänar storkovan istället och återkommer nästa år.

Girls, iam lost without you.

Mycket kärlek//Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0