Taxi taxi taxi

Visby, Smögen och Malmö. Jag vill också!!!

Om jag kunde skulle jag aldrig jobba. Bara glida runt på olika resor världen över och lyxprostituera mig om så skulle behövas.

Några samtal från kvällen.

K: Hur avbryter jag ett samtal?
Jag: Det går inte. Förut fanns det en tjänst som hette Påskynda samtal men inte längre.
K: Jo men det finns visst! Samtals bryts ju hela tiden.
Jag: Jaha ja kanske av sig själva då pga täckning?!
K: Nä men det finns ett speciellt nummer man kan ringa.
Jag: Nej det gör det inte.
K: Jo
Jag: Nej
K: Jo
Jag: Nej
K: Hejdå

Kille 25+ från urskogen i norrland.

Kan jag få numret till Kååååååtan i Kiruna?
Jag: Hmm jag har inget som heter så.....
K: (Pratar sakta som en riktig norrlänning) Nähe men då tar jag numret till Hotel Lapponia där finns det kåta polska brudar.

K: Hej kan jag få numret till Nattens Änglar?
Jag: Vilken stad?
K: Va?
Jag: Vart ligger det?
K: Jag hör inte.
Jag: (Tappar tålamodet) VART SKA DET LIGGA???????
K: Varför undrar du vart jag ska sova?

Såhär ser en natt ut på 118118 med både mer och mindre bisarra förfrågningar. Ett nattpass kvar innan jag är fri skiten.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0