Världens längsta ägglossning

Jag är en slarvig kvinna och då menar jag verkligen slarvig! Jag har ätit p-piller så länge att jag glömt bort hur det är att hålla reda på när mensen skall komma och inte.

För ca en vecka tyckte jag att jag hade gått och varit godissugen och lipig ganska länge och tänkte då, när hade jag egentligen mens senast? Fick ta hjälp av en vän och tillsammans kom vi på att det var ca två månader sedan då jag hade ett hemsläp då det inte blev något rajtantajtan, han hade ändå flickvän så det var lika bra!

Mensen kom i söndags och nu är jag inte godissugen längre. Har levt på fyra ostmackor och två paket nudlar sedan i söndags och är inte ens hungrig nu. Fast nu blev jag det bara av att tänka på det.

Note to myself: Inför almanacks-systemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0