Varning

Jag är SUR och riktigt irriterad. Folk är helt jävla dum i huvudet och vill aldrig gå och lägga sig. För mig är det helt ofattbart hur man inte kan veta vilket bostadsbolag man bor med. Vilken vårdcentral man tillhör eller varför man i nödsituation ringer 118118 istället för 112. Borde inte 112 vara det första som dyker upp i huvudet då?

Väckningen är ett annat hatobjekt. Självklart ser ju vi numren folk ringer in på! Givetvis. Men det ska ändå upprepas en gång. Nyss ringde en kund och bokade en väckning. " Jag ringer från (slowmotion)  08-5800853, alltså nolla åtta femma åtta nolla nolla femma trea. Är det du med? 0 8-5 8 0 0 8 5 3 alltså nolla åtta, JA men snälla det är uppfattat för fem minuter sedan! Jag vill bli väckt 07.00, noll sju noll noll, alltså nolla sjua nolla nolla. Ja men jag sitter ju här för hand och antecknar med papper och penna dumjävel.

Ett annat irritationsobjekt är en ful kille som jobbar på mitt jobb. Tänk er typ P-Rolle med brillor och stripigt hår och en  lamhet alá Putte Fnask Isaksson. Man kanske inte borde irritera sig på andra människors utseende när man är 24 år men jag är inte som alla andra och skiter fullständigt i om så är fallet.

Ja jag vet inte ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0