En ny vän

Inatt är jag så trött. Trodde att jag skulle hinna hem och vila efter skolavslutningen men det kom så mycket emellan. Det är iallafall relativt lugnt inatt, peppar peppar.

Skolavslutningen var fin. Den sedvanliga Jämtlandssången och jag skymtade min gamla lärorinna Ann-Britt i vimlet still going strong. Hon var minst 150år när vi gick i låg och mellanstadiet.

En tanke, är inte leggings guds gåva till oss kvinnfolk? HUR bekvämt som helst och kan användas vid alla tillfällen.

Jag har hittat en icke mänsklig vän på jobbet (ej monica) utan massagestolen. Så fort jag sätter mig där försvinner tiden och jag blir oftast ännu tröttare efter en Shiatsu massage, men det är det värt!

Ikväll innan jag gick på jobbet höll röfejset låda och jag gjorde allt för att blockera hans jävla oljud. Fick till slut nog och tänkte på allvar kasta ett ägg på hans dörr. Jag gick till kylskåpet och vreden bokstavligen pös ur mina öron men förnuftet tog över och jag hämtade pallen som jag drämde några gånger i taket.

Hur svårt kan det vara att köpa ett par hörlurar eller helst av allt kan han ju bara gå och dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0