I love you, ich leibe dich Zlatan Ibrahimovic

Min förkärlek till skåningar håller i sig. Jag tror till och med att jag skulle vilja plugga i Malmö bara för att höra denna ljuva stämma i mina öron var dag. Risken är dock att jag kommer bli rasist på riktigt. För två somrar sedan när jag och Anneli var där och levde rövare var det lite ovant att gå igenom metalldetektorer för att komma in på krogen.

Största stället, Slagthuset var så stort att man kunde åka ett litet minitåg där inne och hoppa av där man ville. Praktiskt.

Min Zlatanloverkompis/jobbkompis Elin och jag har suttit hela kvällen i kylrummet och suktat! Eller mest jag och hon har åkt som en jojo fram och tillbaka när jag har suttit och pekat på skärmen. "åhh titta häääääär" "Men kolla magen, jag döööööör"

Hon äger en matchtröja med Ibrahimovic på ryggen. Det är överkurs för mig. Jag fortsätter dagdrömma om att vara Helena.

Denna desperation just kan bero på bristande närkontakt av det manliga könet. "Anonym" kan slänga sig i väggen för jag har inte ens hånglat på två månader.

Imorron ska jag på Matildas skolavslutning. Hon kommer vara sötast. Puss

Kommentarer
Postat av: Anna Hoglert

Jag vill också vara Helena =) tänk förr om åren då Zlatan var ny, jag var dödskär och blev hånad för ingen gillade honom då... nu är det andra bullar! tur att jag har Andreas iaf som ligger tvåa på min lista, haha =)

2008-06-12 @ 11:05:51
URL: http://nogg.se/mittlivsomjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0