Irritert

Kund kommer in och säger T A R M.
Jag: ursäkta vad sa du?
Kund: Tarm.
Jag: Jaha och vad ska det vara för något?
Kund: Det är i Danmark.
Jag: Okej, är det ett företag? en ort? ett efternamn?
Kund: Men det ska väl du veta?! Det är ju därför jag ringer.
Jag: OK vi kan väl prova oss fram då..suck
Kund: (Efter 2min) Det är ett företag som sysslar med industri. Att han höll inne med den informationen kostade honom 40 spänn!! Och inte mig emot.
Jag: Jaha ja då har jag hittat det, numret än 0045-blabla
Kund: klick.

Varför är folk så jävla puckade och jävliga? Om man vet vad man letar efter varför kan man inte då bara hjälpa till och underlätta för vedebörande. Nej att vara så otrevlig och ohjälpsam som möjligt var tydligen hans motto.

Gahhh HATAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0