Jag ska åka jorden runt!

Vaknade vid elva och såg att jag hade fått em MMS av Anneli. Det är cirkus i stan...

Igår såg jag på Packat och Klart där en tjej åkte jorden runt med början i San Francisco. Vidare till Hawaii, Fiji, Nya Zeeland och sista anhalt Thailand. Det var som att den resan talade till mig. I San Francisco bor Lauren, min vän som jag träffade i Israel och som jag efter Norge SKA hälsa på.

Thailand har jag efter första gången jag var där sagt att dit ska jag återvända. Frågan är bara om jag för första gången ska ge mig iväg själv eller be någon hänga på. Det lutar just nu åt det förstnämnda.

I eftermiddag väntar ironiro att sätta tänderna i mig för första gången på sex dagar.

Kommentarer
Postat av: Anna Hoglert

kanske jag ska lämna Axel hemma och följa med dig? tror du det är en bra ide? när usch och fy, hemska tanke =) men jag är med dig i mina drömmar!

2008-06-12 @ 11:06:59
URL: http://nogg.se/mittlivsomjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0