Jorå det kliar fortfarande

Helgen som varit har varit bland dom bästa på väldigt länge. Vänner, sol och öl i mängder.

Jag pinade mig igenom mitt åtta timmars pass i onsdags och gick sedan hem och pressade en stund på balkongen. Bonnbrännan som jag fått dagen innan försvann dock inte utan blev bara ännu värre.

Torsdagen mötte jag upp Martina, Cedervallarna mfl på Brunis för en lunch. Studenterna gormade förbi och jag kände mig nästan gråtfärdig. Enligt mig är studenten sjukt överskattad och min var väl helt okej men det är ingen dag jag skulle vilja återuppleva. Det är så mycket förväntan på just den dagen att iallafall jag hade alldeles för höga förväntningar.

Annica anslöt och vi panikshoppade på Rut mfl och HM. Hon skulle iväg och jobba så jag och Malin styrde kosan mot Lillänge och Lindex. Lite underkläder och en lysrosa brösthållare rikare åkte vi tillbaka till stan.

Kvällen spenderades hos Cedervallarna på storgatan med öl på balkongen. Mackan kom förbi och jag fick demonstrera mina massage konster. Vi gick en liten krogrunda och hamnade på Mark Twain där vi var helt ensamma.

Fredagen tog jag tag i lite städning och gick sedan ner och la mig och solade på gården. Fick sällskap av en kissemiss som kom och sov en stund på min filt. Gjorde mig iordning och mötte upp Mackan, Martina , Malin och Chrille på Pause och sedan gick vi på afterwork på G3. Carl, Thompa och Sara gjorde oss sällskap.

Gick till mig för lite förfest och sedan hamnade vi åter på G3. Emma kom hem över helgen och henne har jag inte träffat sedan i julas så hon hängde också med ut.

Väldigt rolig kväll som avslutades med att Rickard och Emma  tog in på mitt B&B.

Lördag+Grillfest i Fåker = Kvärna i Hackås. Där jag både blev erbjuden en trekant av värden samt att jag fick mig en mysig pratstund med min förra killes flickvän i kisskön. Hon var lättidentifierad...say no more. 

58 myggbett senare var vi äntligen på väg hem. Bilder kommer senare, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0