hejhej




Jaha helgen som varit blev en fyra dagars. Onsdag fotboll och bers. Torsdag förfest hos Malin och sen G3. Fredag midsommarafton och knytis hos mig. Skagentoast, tacopaj och Johannas gudomliga muffins. Jag Malin och Veronica hamnade i Stensjö(?) av alla ställen. En stor miss såhär i efterhand och dom 15 grabbarna lös med sin frånvaro.

Lördag=Fröjdholmen. Jag var ute i god tid och bokade Kez som körde oss. Helt okej var det men lite lerigt och inte jättemånga man kände igen. Dansade lite styrdans och förskingrade hamburgare. Vi sov över hos Susanne och på söndan var det dags för dop i Fanbyn med 50 gäster. Jag kände mig inte helt på topp kan jag säga, men det var kul att träffa alla eftersom jag inte kommer åka på släktkalaset i Finland. Fick skjuts till stan av min kusin och sen fyra timmar på ironiro.

Förra helgens tjejmiddag.



Matilda på sin skolavslutning.



Igår var Veronica och Susanne här och käkade middag och sen gick vi på Sex and the city. Filmen VAR bra men jag är ändå lite besviken.


Kommentarer
Postat av: marlboro light

cool tjej som står o röker på ballen. fräscht lixxxxom...

2008-06-24 @ 20:41:25
Postat av: ps..

vilka är dom 2 läckra karlarna? snacka om att man ångrar att man stannade hemma lixxxom.... //martina

2008-06-24 @ 20:48:11
Postat av: martina

haha dom såg väldigt snälla o mysiga ut iaf. :) godnatt min skatt.

2008-06-24 @ 23:20:07
URL: http://erusur.blogg.se/
Postat av: elin

Snygg jacka också!

2008-06-28 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0