Jag vill inte skriva någon rubrik

För ca 5 år sedan:
Nybliven student och slungades in i vuxenlivet fortare än kvickt. Började på mitt första heltidsjobb måndagen efter studenten på Frösöluckan i Pilgrimstad.

För 4 år sedan:
Precis hemkommen efter en månad i Thailand med Emma. Upplevde min första riktiga lyckokänsla bakpå en ladybike med vinden susandes i håret. Många erfarenheter rikare och livet hade bara börjat.

För ca 1 år sedan:
Siktade jag in mig på årsdagen av mitt dittills påbörjade singelliv. Började umgås med nya människor som gjorde mig glad och en Israelresa påbörjade så smått sin planering.

För 3 månader sen:
Fyllde jag 24 år och allt rullade bara på sjukt fort.

Igår:
Jobbade jag 14.30-21. Stora delar av den arbetstiden skvallrades med Martina om diverse helgaktiviteter. Vissa snuskigare än andras.

Idag:
Tog ett bad innan jobbet och jobbar i skrivande stund till 00.45.

Imorgon:
Jobbar till 18 och sedan kanske en tripp till Brunflo om jag orkar. Gäller att passa på nu innan huset säljs.

Om 1 år:
Är jag den jag är idag. Jobbar inte på Ironiro och hoppas att jag tagit ett eller flera steg i rätt riktning.

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag gillar verkligen detta inlägg :)

2008-06-17 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0