Zlatan

Nattens jobb gick bra trots två "sjuka". Det är konstigt att man kan drabbas av magsjuka på lördagkväll och vara helt frisk dagen efter och jobba.

Jag följde med brudarna till Frösön och jag hade så bråttom till bussen att jag glömde stänga av teven som fick stå på i 12 timmar. Vi beställde käk och jag som skulle jobba drack bara välkomstbål som förövrigt var väldigt lättdrucken. Lite väl lättdrucken för jag kände mig lite för glad när jag tog mitt pick och pack och begav mig över bron.

Två sjuka som sagt och det ringde ungefär lika vidrigt mycket som natten före.

Väl hemma stod teven på och det luktade kattpiss! Jag äger ingen katt längre (R.I.P. Smulis) så det var mycket märkligt. Jag tog mig en vända och sniffade och kom fram till att det var min bukett med hägg som stank. Väldigt hårfin linje det där mellan ljuvlig blomdoft och kattpiss tydligen.

En timme och 45min harvande kvar den här helgen och nästa vecka bara två arbetspass, yes!

Ni missade väl inte min kille på TV3 förut ikväll?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Zlatan är MIN kille!

2008-06-02 @ 12:31:33
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se
Postat av: Elin

Haha! Ja... Jag kan berätta det på jobbet. Vill inte ha några fakta om incidenten på internet. Okej, men jag kan ta brorsan hans kanske, måste bara se hur han ser ut först.

2008-06-02 @ 13:04:42
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0