Äre det här som kallas ångest?

Det är söndagmorgon och jag kan tammetusan inte sova! Det blev dock en ganska tidig kväll och jag somnade runt två snåret men vaknade kvart över fem och sen dess har jag varit vaken. TUR att jag inte börjar jobba förrens halv åtta ikväll säger jag bara.

Födelsedagsfesten hos Martina igår var väldigt lyckad med härliga människor. Bilder kommer under dagen om inte blogg.se jävlas med mig. Tar sån tid att lägga upp bilder och min dator vill gärna öppna 40 nya fönster så allt hänger sig.

Känner en smygande huvudvärk och jag borde sova men ska kolla på några avsnitt av Andra Avenyn. Mycket bra svensk serie enligt mig. Känner mer och mer att det skulle vara skönt att uppleva en söndag utan bakisångest igen. Herregud vad är det som händer med mig egentligen?

God morgon på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0