bikta.nu

Igår fyllde jag en vattenballong med bensin och la den under veden i brasan hemma. När pappa sedan skulle tända slog det upp en jättestor låga och vi bor på hotell nu för dom är tvungna att byta ut 2 väggar :(


Jag sniffar på tjejers stringtrosor när de hänger i torkskåpen nere i tvättstugan. Jag är så rädd när jag gör det men har en sjuk böjelse för det, haha!


Jag var visserligen sju år men borde väl iaf förstått att man inte gör sådant.. Hon fick en stekpanna i huvudet.. Kan inte låta bli att asgarva varje gång jag tänker på det xD fyfan va ungjäveln gol! ..Gav mig även på min granne som då var min "bästis", en såndär bästis man hatar men ändå alltid är med.. Vi tävlade om allt och en dag drämde jag en stor bräda i huvudet på henne.. När hon svimmade trodde jag hon va död ändå skrattade jag så mycket att jag inte kunde stå upprätt ^^ Härliga minnen från barndomen

Besök den sidan haha bikta.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0