Bör jag låsas in eller?

Okej lördagen innehöll mycket vitlök, tre svinsköna damer, alkohol och Melodifestivalen. Hanna, Martina och Malin droppade förbi vid sju tiden och vi inledde kvällen med en mindre nyttig middag med tillbehör. Hanna vek av till Ironiro för nattjobb och vi andra tog sikte mot MT.

Gick förbi Bishops och när vi stod där utanför tittade jag mot Stortorget och möttes av en växande camping! Det var husbilar och en och annan husvagn som hade slagit sig ner centralt och bra. Jag och Malin spinade in genom ett fönster och möttes av ett par killar med rosa dricka. Det visade sig att dom var från 018 och besökte vår stad för Enduro tävlingarna. Dom hängde iallafall med till Mark Twain och det var en riktigt rolig kväll.

Träffade min kusin Lotta som numera är singel och vart går man i stan om man vill ha ragg?! JO Mark Twain såklart haha. Det är som lösviktsgodis det där stället och om man anstränger sig kan man hitta en röd godis om man har turen på sin sida men då gäller det att vara jäkligt snabb för annars finns bara dom gula kvar.

Vid stängning var det Turk-kebaben som gällde och fann mig själv ännu en gång munhuggas med två stycken som jag väljer att kalla kvinno(hat) älskare om allt från Jesus till snö.



Snart har halva veckan gått igen och jag hoppas att tinten blir frisk tills på lördag då det vankas födelsedagsfääst med pompa och ståt.

Idag har jag varit på sälj och service utbildning på jobbet. Känns som att vi inte gör annat än traglar på om samma jävla skit dagarna i ända. Vi fick dessutom spela in oss själva när vi pratade med riktiga kunder och sen lyssna och bedömma samt sätta betyg på oss själva. Och ja det var ju väldigt spännande.

Jag längtar något så otroligt mycket till Vår forum!! Jag saknar mina tjejer så mycket och det ska bli skönt att få spendera hela tre dagar med dom. Kan inte komma på något annat som skulle göra min födelsedag bättre.


På bild fyra kan ni se att Mickans B&B nu har öppnat efter några månaders restaurering. Välkomna.












Kommentarer
Postat av: annica

hahaha "mickans b&b" haha jajävlar :) ja dom där två ovårdade typerna verkar ha satt i system att fara å klä av sig å lägga sig i andras sängar!! :P

2008-03-18 @ 23:39:47
Postat av: tinten

FAN vad het jag är...det roligaste är att jag fixade ju aldrig till luggen och såg med andra ord ut sådär hela kvällen....

2008-03-19 @ 11:32:27
URL: http://tinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0