En annan dag.

Har jobbat 2,5 timme idag. Kändes fjuttigt men jag längtade till halv fyra då Johanna skulle komma och möta mig utanför jobbet. Hon bor ända ner i Karlskrona och kommer inte kunna komma hem många ggr den här terminen men vi fick några timmars välbehövd uppdatering med mackor och te. Jag som är så crazy har nu testat Black currant te istället för att endast inta pepparmintste och den sorten är helt okej.

Idag såg jag det och i lördags när jag och Hanna var och åt på Via Grande också. Vad är det med fjollnissarna som går runt i täckkläder och mössor med fula sport solglasögon i nån rolig färg på glaset utanpå mössan?! Istället för att ha bågarna innanför och bakom öronen så har jag sett framförallt tjejer som har så. INTE coolt.

Nu...andra avenyn.

Själv så kör jag på insektslooken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0