=)

Jobbat tre timmar idag. Tog på mig extra för att jag är så jävla duktig, eller inte men det klirrar ju till lite i kassan iallafall. Många bäckar små som man brukar säga. Har ju fortfarande inte fått någon lön sen jag kom hem från  Israel och det var i december..mm sug på den ni!

Ikväll är de Melodifestivalen eller "dödens grupp" som det så fint kallas itidningarna och den ska jag se hos Elin med lite käk och vin. Elin är i skrivande stund och åker skidor med sitt ex och hans nya tjej?! Helt vridet och hon behöver nog en flarra vin efter den prestationen.

Ska försöka göra nånting vettigt här hemma nu innan kvälla.

Lite bilder från kibbutzen.

                             


                                                


                                                         
                                                                                       

                                                                           
                                                                                       


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fina bilder!

2008-03-02 @ 12:22:55
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0