Hej där..

Jobbar delat pass idag så jag är ledig mellan 11-13.30. Ganska skönt måste jag säga och jag har hunnit bestämma middagsdejt med chrille och martina ikväll, ringt östersundsbostäder om min läckande kran som droppar dag som natt och en sväng på stan. Orkar aldrig gå efter kl fyra på dagarna och ALDRIG att jag går på  stan under böndernas dag dvs Lördag. Fyfaan vad vidrigt det är.

Nu är jag hemma och väntar på min köttbullspyttipanna lunch som puttrar på spisen. Måste försöka röja undan lite disk innan vaktmästaren kommer. Nästa vecka kommer dom och ska besikta badrummet så det blir ett jädra spring här framöver med karlar i blå dressar.



 


Det här är min absoluta favorit från förra året. Kan hålla med om att den blivit uttjatad men jag älskar den. Som om inte det vore nog så träffade vi en amerikansk tjej som pluggade i Kairo men var på besök i Tel aviv när jag och Hanna var i Israel. Vi delade rum på vandrarhemmet i Tel aviv och en kväll gick vi tre och en tjej från Canada och skulle äta pizza.

När vi sitter där på en uteservering kommer den här låten och jag säger som alla andra gånger att jag tycker den låten är så fin och då utbrister Carly (hon från usa) att hon känner Delilah!!! Helt sanslöst.

Carly berättade att Delilah hade träffat sångaren i plain white t´s och han hade blivit förälskad i henne men hon hade pojkvän och var inte direkt intresserad. Han gjorde allt för att få henne och sa en dag att jag har skrivit en låt till dig, vilket han inte hade men det var liksom sista försöket att få henne på fall. Och hon sa okej låt höra.

Så gick han hem och knåpade ihop denna låt på mindre än en dag till henne. Dom blev dock aldrig ihop.

Fint va? =)

Kommentarer
Postat av: martina

ååhhh romantik på högsta nivå!!

2008-03-19 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0