Jag är superkvinnan som inte klär i trikåer.

Jag hade väldigt svårt att sova inatt och jag låg och vred och vände på mig. Det var varmt, håret kittlade på ryggen och jag var konstigt nog pigg trots att morgonen började med att jag fick rusa upp i nattsärken och möta två karlar i blåställ som skulle besikta badrummet.

Jag hamnade i nån sorts dvala till slut men vaknar av åååååhhhhhhuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Har jag kommit i sömnen? Tänker efter men näe det var inte jag. Såklart är det röfejset som fått till det. HUR det gått till vill jag inte ens veta men hon kan inte ha alla papegojjor i buren. Jag blev stel som en pinne och gick till köket och hämtade nya och fräscha öronproppar. Tror jag hörde mer men vet inte om det kanske var mina egna hjärtslag.

Blää och kräk för att få höra sånna intima läten från ens grannar.

Jag tror jag skulle passa i ett litet hus på landet. Inte som mitt liv ser ut nu men i framtiden när jag vill ha det tyst och lungt omkring mig. Fåglar som parar sig kan jag leva med, det kanske till och med kan vara fridfullt. Men faan inte grannarna.


image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0